Проблема е малко обширен, но крайната точка стана онзи ден. Излязох с колата, на прибиране не успях да я запаля. Видях, че тече от някъде нафта, но това се оказа откачен маркуч на дюзата за излишно гориво. Големия проблем е, че при движение колата понякога ми гасне, когато отнема газта. След това веднага си пали, на диагностика излиза проблем с горивната помпа и по-точно помпата за високо налягане ( или клапана по-точно). Майстора ми обясни, че налягането не е постоянно. Колата успява да запали, трака и шуми като трактор и ако не я форсирам ГАСНЕ. Случвало ми се е преди една година, беше лятно време, на празен ход форсирам до 4 хил. оборота, отнемам газта и колата изгнасна, все едно спря потока на гориво. Обясниха ми, че след като се купи нов клапан за високо налягане, проблема може да си остане , тъй като няма нужната техника да определи точно дали от него е проблема и след това клапата се пращала в Русе ( от Свищов съм) за инспекция и нам какво си. Ако някой е имал подобен проблем и знае за що иде реч, нека удари едно рамо.
П.С - Днес пробвахме 2 клапана от ФИАТ (втора ръка) . Първия скачаше до 400 налягането , а втория държеше празен ход , но прескачаше до 350-380 , но пак тракаше като ненормално . Съжалявам , ако не съм обяснил както трябва , но не знам точната терминология !
П.С - Днес пробвахме 2 клапана от ФИАТ (втора ръка) . Първия скачаше до 400 налягането , а втория държеше празен ход , но прескачаше до 350-380 , но пак тракаше като ненормално . Съжалявам , ако не съм обяснил както трябва , но не знам точната терминология !
Comment